Proef de muziek

Welkom bij ‘Proef de Muziek 2024’.

Mooi dat je geïnteresseerd bent en een kijkje neemt op deze pagina.

Dit najaar – om precies te zijn, zaterdag 28 september – starten we met enthousiaste mensen die graag willen leren muziek maken of het muziek maken weer op willen pakken.

Wij bieden een ieder de mogelijkheid om een instrument naar keuze te kiezen. Wil je graag blazen, dan hebben we royaal keus in blaasinstrumenten.

Ben je meer van het ritme, dan staan er diverse slagwerkinstrumenten voor jou klaar.

Als je mee wilt doen, geef je dan op door te mailen naar secretaris@fanfaremarkelo.nl of door te bellen/appen naar 06 13404473.

Geen kosten

Voor een ieder; gratis 5 lessen in oktober en november

Ben je daarna nog steeds enthousiast, dan mag je tot de jaarwisseling blijven spelen en ook dat allemaal op onze kosten.

En…wij regelen natuurlijk voor een ieder het instrument welke je mag lenen.

De eerste bijeenkomst is zaterdag 28 september van 10.00 uur tot 11.30 uur bij de Haverkamp Markelo. Daar maken we kennis met elkaar en de instrumenten. Ook stemmen we dan samen af wanneer (welke dag en tijdstip) we gaan spelen / oefenen.

De lessen worden verzorgd door Ria Degenkamp waarbij jullie worden ondersteund door enkele ervaren Fanfare leden.

Samen muziek maken die voor iedereen toegankelijk is, daar gaan we voor.

Het succes van vorig najaar zetten we dit jaar graag voort, want de deelnemers uit 2023 zijn meer dan enthousiast en de meesten spelen sinds deze zomer ook al mee in het grote Fanfare orkest.

Wat de deelnemers van vorig jaar zeggen?

‘Enthousiaste begeleiding door professionals en fanfare leden’
‘Verrassend om te ontdekken dat je als beginner toch al snel iets kan’
‘Met een groepje volwassen beginners kun je al snel iets samen spelen’
‘Veel plezier gemaakt met elkaar bij het scoren van succesjes maar ook bij die paar onbedoeld valse noten’